Sháníte perfektní vánoční dárek, nebo si jen chcete sami udělat radost? Pak pro vás máme tip. Lucie Kalousová, která stojí za značkou Patrick Poppet, právě představila zbrusu novou řadu POP Collection (z anglického POPular / POPpet). Vyznačuje se nadčasovým designem, vysoce kvalitními materiály a perfektním řemeslným zpracováním. POPpetky jsou k dostání v pěti barvách, které lze snadno kombinovat s jakýmkoli outfitem. Součástí kolekce budou také stejnobarevné pásky ve dvou šířkách.
Foto: Eva Dobrovodská
Jde o třetí celokoženou kolekci kabelek Patrick Poppet. Je nadčasová a praktická. POPpetky z nové kolekce vznikají již tradičně v České republice. Jsou zhotoveny z vysoce kvalitní italské usně nappa a charakterizuje je vysoký podíl ruční práce. Hodí se na celodenní nošení a pohodlně pojmou dokumenty formátu A4 i notebook.
Dají se nosit elegantně v ruce nebo díky odnímatelnému popruhu také přes rameno. Uvnitř disponují třemi kapsami, z nichž jedna je uzavíratelná na zip. Podšívka je v barvě tmavě fialové. Ametystová barva totiž symbolizuje ryzí lásku a posiluje věrnost, což Lucie vnímá i jako paralelu k lásce ke kvalitním kabelkám.
Otázky však vyvolalo umístění hlavního zipu, pomocí něhož se POPpetka uzavírá. Tradičně se totiž kabelky vyrábí s otvíráním zipu zleva doprava (při pohledu na kabelku). Jenže Lucie kabelky nosí na pravé straně, tudíž měla jezdec zipu vzadu a byla z toho občas dost nervózní. Udělala si proto vlastní průzkum a zjistila, že více než dvě třetiny žen nosí tašky také napravo. Rozhodla se proto respektovat potřeby budoucích uživatelek a zipy otočit.
Kabelky a pásky z nové řady POP jsou k dostání v barvě nude, champagne, bordó, cognac a noir na našem e-shopu a také v nově vzniklém prostoru CONCEPT Haštalská 9 na Praze 1. Ten sdílíme spolu s návrhářkou Jitkou Klett, značkou variabilních lodiček SEGRI identity a luxusní kosmetikou maroc Maroc. Otevřeno je od pondělí do pátku od 10-18 hodin, přičemž se zde s Lucií Kalousovou každou středu můžete i osobně potkat.