Nový flagship store v duchu postmoderní architektury

|

Značka Crystalex otevírá luxusní prodejnu v architektonickém skvostu od Zahy Hadid

Česká značka Crystalex otevřela v pondělí 23. 9. v 10.00 exkluzivní prodejnu v samotném srdci Prahy, a to přímo v jedinečné budově, kterou navrhla proslulá architektka Zaha Hadid, přezdívaná jako královna křivek.

Tímto odvážným krokem chce sklářská značka podtrhnout svou image, posunout prezentaci svých produktů na další úroveň a dopřát svým zákazníkům příjemný a luxusní prostor odkazující na umění spojené s aktuálními trendy.

Dokonalý a minimalistický design navržený přesně na míru

Kompletní design prodejny je postavený na inovativním prvku postmoderní architektury, jež se dokonale sladí s charakterem samotné stavby. Jasnou dominantou je především barrisolová struktura, jejíž funkcí je vystavit a také skvěle odprezentovat každý produkt. Svým chytrým provedením bude dnem i nocí promlouvat ke každému divákovi. Tvarově a formálně čerpá inspiraci z architektury celého objektu od renomované světové návrhářky a svým výrazem na ni perfektně navazuje.

Otevření pražské prodejny je pro nás obrovským milníkem a zároveň potvrzením naší snahy o neustálé inovace i posouvání hranic. Jsme nadšeni, že můžeme našim zákazníkům představit jedinečný prostor odpovídající naší nové filozofii, která započala už s érou změny celé firemní identity v roce 2021,“ říká Tomáš Januš, CEO české sklárny Crystalex.

240731 Render 1

Zaměřeno na vysokou estetiku a unikátní prostor

Nový flagship shop je založený na principu kontrastu mezi industriálním prostředím s přiznanými instalacemi i pohledovým betonem na stropě, stěnách a naproti tomu zářící výstavní parametrickou strukturou, generující niky pro vystavované produkty. To vše podtrhuje vlastní integrální osvětlení, které lichotivě nasvěcuje sklo tak, aby bylo patrné, že jde primárně o něj.

„Spolupráce s předními architekty byla klíčová pro vytvoření unikátního prostoru, který bude nejen vizuálně atraktivní, ale také bude dokonale reflektovat hodnoty a estetiku značky,“ dodává Michaela Šlegr, marketingová manažerka.

Pražská prodejna je součástí dechberoucí architektury, ale také místem, které je symbolem designu, vysoké estetiky i nové strategie značky po komplexním rebrandingu. V prodejně se budou objevovat nejen bestsellery posledních let, ale také zbrusu nové kolekce od kreativních designérů. Veškeré produkty jsou navíc cenově dostupné a ideální do každé rodiny.

Prodejna bude otevřena každý všední den od 10:00 do 20:00, v sobotu a v neděli od 10:00 do 18:00. Zákazníci se mohou těšit na rozmanitý sortiment – vázy, karafy, čisté a dekorované sklo na víno, šampaňské, na pivo, cognac,whisky, mísy, licencovanou kolekci Mucha, Candy land kolekci, profesionální zákaznický servis i na spoustu výhod.

V pondělí 23. 9. bude sleva na vše 30 %.

Text redakce, foto Crystalex, Penta Real Estate

Předchozí

Transparentnost, jemnost, razantnost

Design jako klíčová ingredience mládí a dlouhověkosti

Další