Český výrobce ohýbaného nábytku Ton boduje s firemním webem a konfigurátorem v soutěži WEBTOP 100. Web vznikl v rámci rebrandingu firmy a představení nové vizuální identity a loga.
Společnost Ton, tradiční český výrobce ohýbaného nábytku, triumfovala v soutěži WEBTOP 100 díky svému inovativnímu přístupu k digitálním technologiím. Web, který vznikl v rámci rebrandingu firmy a představení nové vizuální identity a loga, získal 1. místo v kategorii Firemní web a 2. místo v kategorii Produktový design za revoluční 3D konfigurátor nábytku s technologií rozšířené reality. Úspěchy podtrhují schopnost společnosti propojit špičkový design, moderní technologie a jednoduchou orientaci a používání pro návštěvníky. Mezi klíčové výhody nového webu patří také funkce rychlé expedice, která umožňuje doručení vybraných produktů do dvou týdnů.
Firemní web zaujme na první pohled
Web společnosti Ton zaujal porotu svým moderním designem a vyvážeností klíčových aspektů, které dohromady tvoří unikátní online prezentaci. Patřila zde celková srozumitelnost sdělení, technické zpracování, vizuální stránka webu a jeho první dojem. Na tvorbě webu se podíleli vývojáři ze SUPERKODERS.
„Naším cílem bylo vytvořit web, který nejen informuje, ale také inspiruje. Spojili jsme tradiční hodnoty s moderními technologiemi, abychom nabídli uživatelům jedinečný zážitek při prohlížení našich produktů a služeb. Vyplatilo se, že jsme při rozjezdu projektu nedělali žádné kompromisy, díky čemuž máme web, který patří mezi nejlepší ve svém oboru,“ uvedl Ondřej Gabrhelík, ICT ředitel společnosti Ton.
Personalizace na dosah ruky díky konfigurátoru
Konfigurátor nábytku umožňuje zákazníkům nejen přizpůsobit si produkty podle svých představ, ale díky technologii rozšířené reality si je mohou zobrazit přímo ve svém interiéru.
„O tomto nástroji jsme začali ve firmě přemýšlet přibližně před čtyřmi lety s cílem vytvořit propracovaný konfigurátor, který je zákaznicky přívětivý, napojený na naše interní systémy a díky integraci moderních technologií nabízí řešení, jež odpovídá realitě i očekáváním našich zákazníků. Ve spolupráci se specializovanou firmou Bring3D se nám podařilo vytvořit nástroj, který skutečně posouvá standardy v našem odvětví,“ uvedl Gabrhelík.
Rychlá expedice do dvou týdnů
Jednou z klíčových výhod nového webu je i funkce Rychlé expedice, která zákazníkům umožňuje rychlý a efektivní nákup produktů dostupných skladem. Web je propojen s interními systémy společnosti, což umožňuje v reálném čase zobrazit aktuální skladové zásoby v různých variantách. Vybrané produkty jsou ihned k odběru, čímž Ton reaguje na rostoucí požadavky trhu na rychlost a flexibilitu.
Modernizace business zóny
Ton plánuje i investici do inovace a rozšíření business zóny, která je navržena speciálně pro architekty a designéry. Tato platforma poskytuje profesionálům přístup k podrobným technickým informacím, vizualizacím a dalším materiálům, které jim usnadňují práci s portfoliem společnosti.
Karolína Černochová