Značka KLIMCHI otevírá svůj první kamenný obchod

|

Česká sklářská značka KLIMCHI vstupuje do centra Prahy. Svůj první kamenný obchod otevírá v secesním hotelu W Prague. Otevřením kamenné prodejny oslavuje KLIMCHI pět let existence.

Česká sklářská značka KLIMCHI otevírá svůj první kamenný obchod v České republice, a to na jedné z nejprestižnějších pražských adres. V historickém secesním hotelu W Prague na Václavském náměstí najdou milovníci sklářského designu kolekce ručně foukaného skla. Včetně ikonických džbánů Hobnail s populárním ananasovým dekorem, které se objevily v hollywoodském hitu Barbie. Otevřením kamenné prodejny oslavuje KLIMCHI pět let existence, během kterých se etablovala jako úspěšný propojovatel tradičního českého sklářství a moderního designu.

„Otevření naší první kamenné pobočky v Praze na Václavském náměstí vnímám jako symbolický dárek k našim pátým narozeninám a zatím největší milník v historii KLIMCHI. Tento krok je pro nás klíčový, protože nám umožní nabídnout našim zákazníkům přímý kontakt s naším světem skla a prohloubit jejich zážitek s našimi produkty. Butikový obchod najdou lidé v nově renovovaném Grand Hotelu Evropa, který ponese globálně uznávanou značku W Hotels,“ uvedl zakladatel značky KLIMCHI Lukáš Klimčák.

Interiér butiku navrhla architektka Sarah Myslíková ve spolupráci s Františkem Jungvirtem. Společně vytvořili vzdušný a dynamický prostor s plynulým přechodem výlohy do interiéru. Zakulacené police se rozprostírají až ke stropu a maximalizují výstavní plochu, zatímco neutrální barevnost interiéru nechává vyniknout barevnému sklu. Zlaté detaily a živé květiny podtrhují luxus butikového prostoru.

V novém obchodě najdou zákazníci to nejlepší z portfolia značky. Zákazníci se mohou těšit na elegantní vázy, sklenice, džbánky, půllitry, mísy i karafy a další produkty, které jsou navrženy tak, aby vnesly nadčasovou krásu a funkčnost do každodenního života. Ať už jde o kolekci inspirovanou slunečním třpytem Royal Marika, oblíbené Felicity vázy s efektem popraskaného skla, či minimalistickou kolekci Linea. Luxusní vázy Drama s diamantovým zdobením a barevnými přechody nebo útlé vázy Monochrome nacházejí harmonii mezi současností a nezkrotnou krásou přírody.

S blížícími se Vánocemi připravilo KLIMCHI také dvě speciální edice ručně foukaných vánočních ozdob kombinující špičkové řemeslné zpracování a jedinečné návrhy designéra Františka Jungvirta.

„KLIMCHI se úspěšně etablovala na mezinárodním trhu a dodáváme do více než 80 zemí světa, kde máme silné partnery, zejména ve Velké Británii, kde jsme dosáhli výrazného úspěchu. I na českém trhu vnímáme rostoucí zájem o kvalitní design, a to nás velmi těší,“ shrnuje úspěchy pětileté existence značky Lukáš Klimčák. Ten začínal budovat firmu prakticky od nuly v rodinné sklárně v Kamenickém Šenově.

Spojením s hotelem W Prague se svět skla KLIMCHI lidem neotevírá jen v prvním butiku sklářské značky. Vázy, sklenice a další originální skleněné dekorace se stanou i součástí interiéru hotelu. Produkty KLIMCHI ozdobí Le Petit Beefbar au Grand Café, W Lounge, hotelový bar Minus One a také jednotlivá apartmá. Ručně foukané sklo s živými barvami a moderním designem přirozeně zapadá do jedinečného secesního stylu hotelu. Spolupráce s etablovanou českou sklářskou značkou vyplynula z filozofie společnosti Marriott, do níž síť W Hotels patří. Ta se snaží ve všech zemích svého působení propagovat místní firmy a umění. V Česku našla uměleckého partnera právě ve značce KLIMCHI.

Text redakce, foto Peter Fabo

Předchozí

Stavebnictví v září spláchla velká voda

Podmínky pro koupi bytu se budou zhoršovat

Další