Vivense nabízí atraktivní design za dostupné ceny

|

Nábytek Vivense. Foto: Vivense

Stylový, funkční a elegantní nábytek. Přesně to zákazníkům přináší mezinárodní značka Vivense, která vstoupila na český trh a spustila prodej prostřednictvím nového e-shopu. Pozornost poutá širokým výběrem a precizním designem za skvělé ceny.

Vivense se ke vstupu na český trh odhodlala po několikaletém úspěšném působení v Belgii, Nizozemí a Turecku. Regionální ředitelkou značky se stala Nina Třísková, která několik let působila v Bonami. Vivense se v tuto chvíli rozhodlo expandovat, protože na českém trhu cítí příležitost.

Img 0004 (2)
Nábytek a doplňky Vivense. Foto: Vivense

Sortiment nabízeného zboží je velmi široký. Zahrnuje tisíce produktů v kategoriích nábytku a bytových doplňků, které jsou navrženy podle aktuálních trendů interiérového designu. Mezi zákaznicky nejoblíbenější styly v současnosti patří minimalistický, industriální nebo skandinávský. Zákazníci se mohou inspirovat také speciálně označenými produkty z Vivense Collection, které patří mezi nejžádanější. Při nákupu nad 5 000 Kč zákazníci navíc získají dopravu zdarma, pro nadrozměrný nábytek, jako jsou křesla, skříně či pohovky, navíc výnos až do bytu zcela zdarma.

Img 6505
Nábytek a doplňky Vivense. Foto: Vivense

Do budoucna má značka v Česku velké plány. Po úspěšném spuštění e-shopu otevřela v prosinci 2023 také fyzickou prodejnu ve Vestci u Prahy, která čítá 500 m2 a lze si zde prohlédnout nejprodávanější kusy nábytku.

Img 5769
Nábytek a doplňky Vivense. Foto: Vivense

„Našim cílem je, aby si každý mohl dovolit moderní design a abychom se stali pro naše zákazníky inspirací naším osobním přístupem. Neptáme se, do kterého patra chcete pohovku vynést. Rádi vám ji umístíme až do obývacího pokoje, a to zcela zdarma,“ říká Nina Třísková, manažerka Vivense.

Vivense navíc připravuje B2B program pro architekty a developery a interiérové designéry. „Připravujeme také takzvaná Vivense Salespoint, které budou nabízet partnerům v nábytkářském oboru spolupráci, při které oni budou sdílet jejich prostory a my náš nábytek. Věříme, že v průběhu jednoho roku budeme mít mnoho partnerů v celé České republice“, říká Svilen Chavdarov, spolumajitel společnosti Vivense v České republice.

Img 6293
Nábytek Vivense. Foto: Vivense

Pestrý sortiment produktů Vivense je svěží konkurencí pro zavedené značky, jako je IKEA či JYSK, i prémiovější sortiment Bonami nebo Stopky. Ambicí značky je získat své místo na trhu díky špičkovému designu, širokému výběru a cenové dostupnosti a stát se preferovanou volbou pro zákazníky hledající kvalitní nábytek a bytové doplňky.

Předchozí

Podle bytové designérky poptávka po službách stoupá bez ohledu na rozpočet

Úvěr pro žadatele o dotace z Oprav dům po babičce bude dostupnější a výhodnější

Další