V pražské Britské čtvrti vznikne 219 nájemních bytů
Společnost Zeitgeist Asset Management prohlubuje své partnerství s investiční společností REICO Erste Asset Management a…
Společnost Zeitgeist Asset Management prohlubuje své partnerství s investiční společností REICO Erste Asset Management a…
Česká módní značka Vuch představuje výjimečnou limitovanou kolekci vytvořenou ve spolupráci s tatérem Peterem Bobkem,…
Krátké přerušení napájení? Z hlediska domácí spotřeby zpravidla banalita. V automatizovaném průmyslu však představují mikrovýpadky…
Francouzská značka Lalique, známá svou elegancí a důrazem na řemeslnou kvalitu, uvádí novou kolekci skleněných…
Co si budeme nalhávat – oči nakupují a na vzhledu dost často záleží. Marketing o tom ví své. Můžeme být jakkoli rozumní, porovnávat technické parametry, výkonnostní statistiky nebo ekonomické podmínky, nezřídka je ale tím rozhodujícím faktorem, podle kterého se při nakupování rozhodujeme, náš vnitřní pocit, že se nám daná věc zkrátka líbí.
Říká o architektuře Břetislav Lukeš, architekt studia Dimenze11. Povídala jsem si s ním nejen o úzké spolupráci s Atlantis Development, ale rovněž o významu veřejného prostoru, který pokládá za důležitější než domy samotné. Hovořili jsme také o současné architektuře. Ta podle jeho slov sampluje vše kolem sebe, sampluje styly, formální prostředky, příběhy.